mgr Kinga Zając- logopeda, neurologopeda, filolog polski, terapeuta ręki, diagnosta zaburzeń przetwarzania słuchowego (metody Johansen IAS oraz Neuroflow), terapeuta ENMOT
Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie- studia licencjackie na kierunku Filologia polska z logopedią, Staropolskiej Szkoły Wyższej- studia magisterskie na kierunku Pedagogika z Logopedią oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, gdzie ukończyłam specjalizację z zakresu logopedii oraz neurologopedii. Pracę w zawodzie rozpoczęłam w 2014 roku, od tego czasu stale poszerzając swoją wiedzę i doświadczenie. W swojej pracy wykorzystuję liczne metody, staram się dopasowywać je indywidualnie do dziecka. Na małego pacjenta patrzę holistycznie. Współpracuję z fizjoterapeutami, psychologiem, terapeutą Si oraz innymi specjalistami po to, aby pomagać całościowo.
Prywatnie żona, mama dwójki dzieci, zawodowo- zakochana w swoim zawodzie neurologopeda, stale szukająca większych możliwości terapeutycznych. Zapraszam do swojego logopedycznego świata;-).
Tel: 798-494-643
Znajdź mnie na znanylekarz.pl!
Doświadczenie zawodowe:
- prowadzenie gabinetu logopedycznego „Piękne Słowa”
- logopeda w Niepublicznym Przedszkolu im. Św. Jana Pawła II w Łukowicy
- logopeda w przedszkolu Mali Odkrywcy w Łukowicy
- praca neurologopedyczna w NZOZ „Neurokinezis” w Nowym Sączu (styczeń 2019- czerwiec 2021)
- praktyka neurologopedyczna w Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Rehstab w Limanowej, oddział rehabilitacji neurologicznej ( wrzesień 2017)
- logopeda w Przedszkolu Galicyjskim w Nowym Sączu (październik 2015- kwiecień 2016)
- logopeda w Centrum Terapeutycznym „Chatka Małego Skrzatka” w Limanowej (wrzesień 2014- kwiecień 2016)
- logopeda w Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym „Chatka małego Skrzatka” w Mordarce i Przyszowej (wrzesień 2014- kwiecień 2016)
- logopeda w projekcie „Żłobkowo”- Klub Dziecięcy „Żłobkowo”, Nowy Sącz, ul. Barbackiego 121 (czerwiec 2014- czerwiec 2015)
- logopeda w Niepublicznym Przedszkolu im. Ojca Pio, Nowy Sącz, ul. Węgierska 216 (marzec 2014- listopad 2017)
- logopeda w Niepublicznym Przedszkolu i Żłobku MISIEK, Nowy Sącz, ul. Zakładników 11 (marzec 2014- listopad 2017)
- Praktyka logopedyczna w Gabinecie Neurologopedycznym Gżegżółka w Krakowie (luty 2013 – maj 2013)
- Praktyka logopedyczna w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej nr 1 w Krakowie (październik 2013 – luty 2013)
Ukończone kursy i szkolenia:
- Neuroflow- aktywny trening słuchowy- certyfikat providera;
- Terapia manualna w zaburzeniach artykulacyjnych- podejście interdyscyplinarne;
- Migdałki w praktycze logopedycznej- praca z pacjentem przed i po zabiegu;
- Stymulacje ustno-twarzowe przez pracę na taśmach mięśniowo-nerwowych;
- Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna (terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania);
- TRJ- Test Rozwoju Językowego;
- Ocena nerwów czaszkowych dla logopedy;
- Kurs Metody Johansen IAS;
- ENMOT- elektro-neuro mobilizacja obszaru ustno- twarzowego;
- SMURF- Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej;
- Stymulacja traktu ustno-twarzowego;
- Od jedzenia, picia, oddychania i połykania do mówienia. Rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy;
- Terapia Karmienia;
- Integracja Odruchów Ustno- Twarzowych p.1;
- Terapia ręki I i II stopnia;
- Zestaw do diagnozy i terapii logopedycznej;
- Elementy metody werbo- tonalnej;
- KOLD- KARTY OCENY LOGOPEDYCZNEJ DZIECKA;
- AAC (wspomagająca i alternatywna komunikacja);
- Diagnoza i terapia wad wymowy;
- Opóźniony rozwój mowy- prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne;
- Uczestnictwo w VII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z okazji ŚWIATOWEGO DNIA OSÓB JĄKAJĄCYCH SIĘ;
- uczestnictwo w VI Logopedycznych Dniach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach;
- uczestnictwo w VI Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z okazji ŚWIATOWEGO DNIA OSÓB JĄKAJĄCYCH SIĘ;
Mgr Lidia Cebula- logopeda, pedagog, terapeuta ręki, terapeuta grafomotoryki
Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku Logopedia. W zawodzie pracuję od 2018roku. Od tego czasu poszerzam swoje kwalifikacje na licznych kursach i szkoleniach, tak aby jak najlepiej pomóc swoim pacjentom. Pracuję z dziećmi z opóźnionym rozwoje mowy, afazją dyslalią. Prowadzę terapię ręki oraz naukę czytania metodą sylabową (metoda krakowska).
Tel: 512-257-348
Znajdź mnie na znanylekarz.pl!
Ukończone kursy i szkolenia:
- Terapia manualna w zaburzeniach artykulacyjnych- podejście interdyscyplinarne;
- Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna (terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania)
- SMURF – Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej
- Masaż logopedyczny od podstaw
- Dyslalia ankyloglosyjna. O krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii.
- Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 roku życia. Praktyka bez teorii.
- Organizacja pracy logopedy w szkole/przedszkolu. * Rozwijanie kompetencji czytelniczych w przedszkolu.
- Wspomaganie karmienia dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym. Warsztat praktyczny.
- Trener Grafomotoryki.
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnozą – terapia -masaż.
- Logogloski – ćwiczenia i zabawy logopedyczne przygotowujące do prawidłowej realizacji głosek.
- Diagnoza miofunkcjonalna w obszarze oddychania, połykania, życia, pozycji spoczynkowej języka, postawy ciała, zgryzu.
- Sygmatyzm właściwy – tj. wymowa miedzyzębowa, sygmatyzm boczny itd. – efektywne postępowanie logopedyczne.
- Terapia wad wymowy. Wywoływanie i utrwalenie głosek. * Odimienna Metoda Nauki Czytania – wg koncepcji dr Ireny Majchrzak.
- MAKATON – szkolenie podstawowe (znaki manualne i symbole)
Mgr Anna Bozentka- psycholog, pedagog
Tel: 661-866-176
Z wykształcenia jestem dyplomowanym psychologiem i pedagogiem. Ukończyłam psychologię ze specjalnością kliniczną i zdrowia na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz profilaktykę społeczną i resocjalizację na Uniwersytecie Warszawskim.
Blisko 3 lata pracowałam w dwóch warszawskich przedszkolach, w tym w przedszkolu integracyjnym dla dzieci z autyzmem. Na mojej drodze zawodowej pojawiło się także Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny w Zakopanem, gdzie m.in. prowadziłam kwalifikacje kandydatów na rodziny zastępcze, udzielałam wsparcia i poradnictwa rodzinom zastępczym oraz pracowałam na co dzień z dziećmi i młodzieżą.
Współpracowałam z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Starym Sączu, udzielając konsultacji i interwencji kryzysowej podopiecznym znajdującym się w najtrudniejszych sytuacjach życiowych.
Odbyłam wiele wartościowych staży i wolontariatów m.in. w Fundacji ITAKA ‒ Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych. Podczas pracy na linii wsparcia prowadziłam rozmowy z rodzinami osób zaginionych i wpierałam działania fundacji w poszukiwaniach.
Szczególnie dużo uwagi poświęcam pomaganiu dzieciom i młodzieży w rozwoju i wspieram ich w uwalnianiu wewnętrznych zasobów. Wspólnie poszukujemy rozwiązań, dzięki którym mogą radzić sobie z trudnymi emocjami (np. wyrażaniem złości, radzeniem sobie z lękiem) i trudnościami życiowymi.
Prowadzę m.in. terapię i edukację dzieci i młodzieży z zaburzeniami lękowymi, zaburzeniami nastroju , zaburzeniami obsesyjno-kompulsyjnymi, zaburzeniami wydalania, niską samooceną, trudnościami w relacjach społecznych z rówieśnikami, problemami wychowawczymi.
Podczas pracy z rodzicami uwrażliwiam ich na to, w jaki sposób mogą optymalnie wspierać rozwój swojego dziecka i odpowiadać na jego potrzeby.
Sama nieustannie się szkolę i uczestniczę w konferencjach. Bliskie mi jest podejście poznawczo-behawioralne, które daje bardzo konkretne i zadaniowe narzędzia do mierzenia się z problemem, podejście Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TRS) oraz filozofii pracy terapeutycznej Akceptacji i Zaangażowania (ACT). Dodatkowo swoją pracę poddaję regularnej superwizji. Obecnie jestem w trakcie półtorarocznego szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie poznawczo-behawioralnym dzieci i młodzieży.
Cenię sobie indywidualne podejście do pacjenta. Zawsze staram się jego oczami zobaczyć trudność, z jaką przychodzi oraz nazywać rzeczy po imieniu.
Ponadto prowadzę cykliczne i indywidualne szkolenia oraz warsztaty dla rodziców.
Poza czerpaniem ogromnej przyjemności z pracy z dziećmi i młodzieżą w wolnych chwilach wędruję po górach, spotykam się z przyjaciółmi i rodziną, biegam.